lunes, 15 de febrero de 2016

Hola!

Cada dia ens portem millor i es que com he dit, hem agafat molta confiança entre nosaltres dos i per tant ja podem dir que som molt bons amics.
Aquestes setmanes hem continuat quedant i hem fet ple d'activitats. Un dia va venir a casa meva per jugar a la Wii Sports juntament amb els meus companys de pis i entre tots els jocs que hi havia, el que més li va agradar van ser els bolos, això que vaig pensar que un dia d'aquests podríem anar a la bolera i dit i fet! A la setmana següent vam anar a jugar a bolos a l'espai gironès i tot i que al principi ell estava molt nerviós i no se li donava massa bé, al final em va guanyar i tot!
Aquella tarda em va agradar molt, en especial perquè no parava de riure's cada cop que a mi se m'anava la bola cap al canal i per tant fallava, tota l'estona em deia: alba mira mira! i es que ens ho vam passar molt bé i vam riure molt.

Cada cop m'ho passo millor amb ell i ell amb mi (això em diu vaja i crec que és veritat!).

Alba i David


No hay comentarios:

Publicar un comentario